Hoofdsponsor 2015 gevonden!

Gepubliceerd op 20 augustus 2015 om 12:23

Even weer een update van onze Actie “Ondernemers van Friesland, steunen de Stichting rijk Voor Arm” .
Vanmorgen een heel vruchtbaar gesprek gehad met de heer Jan Stuve, directeur en bestuurder van Connecting Hands uit Leeuwarden en zij worden de Hoofdsponsor van de Stichting Rijk Voor Arm, hiermee heeft de Stichting dus haar hoofdsponsor binnen gehaald en natuurlijk voelen zij met ons mee en weten het werk wat wij doen te waarderen, uit ervaringen waar zij zelf mee te maken hebben, dit is namelijk ook een onderdeel van hun werkzaamheden, informatie over Connecting Hands kunt u vinden op www. connectinghands.nl en helpen staat bij hen centraal! een beter hoofdsponsor kun je eigenlijks dus ook niet wensen!
Zij bieden ons als steun aan voor dit jaar maar liefst 50! verjaardagsdozen!, 50 ontzettend blijde kinderen! dit dankzij onze hoofdsponsor CONNECTING HANDS! wij zijn erg blij en ontzettend trots erop om zo'n hoofdsponsor te hebben, onze hartelijke dank gaat dan natuurlijk uit aan onze Hoofdsponsor!!!!!! Bedankt ook namens de kinderen waar alles om draait natuurlijk