Uthden Troll Cup doet fantastische donatie !

Gepubliceerd op 14 december 2022 om 16:02

Onlangs hebben de mannen van Uthden Troll Cup hun jaarlijkse internationale event gehad en daarbij hebben ze dan ook een liefdadigheid veiling en de opbrengst wilden ze dit jaar graag aan de Stichting Rijk Voor Arm schenken en het leuke hiervan is dat ze van het bedrag allemaal spellen voor kinderen gingen kopen, dus dat hebben ze dan ook gedaan en met behulp van Spellekijn zijn ze tot 300 spellen met een totaal waarde van maar liefst 5500 euro gekomen dit hebben ze dus aan de Stichting Rijk Voor Arm geschonken, dat wij hier ontzettend blij mee waren kunt u zich natuurlijk wel voorstellen wij zijn de Uthden Troll Cup dan ook ontzettend dankbaar voor de fantastische gift. We hebben gaan het gebruiken voor de Sinterklaas, voor de kerst en voor de verjaardagsdoos ! vele blije kindergezichtjes levert dit weer op !

Op de foto de uitreiking van de spellen met van Links naar rechts de vertegenwoordigers van Uthden Troll Cup Ron en Richard, Voorzitter van de Stichting Rijk Voor Arm Simon de Jong en de eigenaar van Spellekijn Annetol