Kerstfeest 2022 !

Gepubliceerd op 18 december 2022 om 15:57

Afgelopen Zaterdag 17 December heeft de Stichting Rijk Voor Arm het grote Kerstfeest 2022 gehouden in het Wijkgebouw Heechterp/Schieringen aan de Egelantierstraat 5 te Leeuwarden. Er waren 50 kinderen uitgeloot uit het aantal dat aangemeld waren, die uitgenodigd werden voor het geweldige feest wat begon om ongeveer 14.00 uur na een welkom speech van de voorzitter van de Stichting Rijk Voor Arm werden de kinderen al lekker warm gemaakt door het muzikale optreden van het Theater duo Adyrf die de kerstsfeer er al snel in kreeg, tussen de muzikale optredens door hebben we nog even met de kinderen een paar ronden Bingo gespeeld waar ook weer leuke prijsjes waren te winnen na de laatste Bingoronde werden de kinderen blij verrast met een bezoekje van............ jawel de Kerstman die alle kinderen graag even wilde verblijden met cadeaus en dit viel natuurlijk geweldig in de smaak en toen de kinderen naar huis gingen kregen ze nog even een zakje (kerst)snoep voor mee naar huis. We hebben een geweldige gezellige middag gehad en vele blije kinder gezichtjes gezien dankbaar en blij voor deze middag, en dat geeft ons als Stichting een zeer blij, dankbaar en zeer voldaan gevoel! We zien alweer uit naar volgend jaar!

Wij willen tot slot nog iedereen die heeft geholpen om deze geslaagde kerst middag mede mogelijk te hebben gemaakt dan ook ontzettend bedanken!
Met dank aan :
Wijkcentrum Heechterp/Schieringen (en vrijwilligers)
Theater Duo Adyrf,
Rabobank,
J.A.F Auto's Drachten,
Uthden Troll Cup,
Spellekijn
Stichting Rijk Voor Arm.

De foto's van het feest zijn te bewonderen in ons Fotoalbum !