Inschrijvingen Verjaardagsdoos 2023 !

Gepubliceerd op 31 december 2022 om 16:19

Belangrijk! wel het hele bericht lezen aub!

Inschrijvingen Verjaardagsdoos 2023 !

U kunt uw kinderen weer aanmelden voor 2023 ! een van de voorwaarden is dat u uw kind(eren) minimaal 4weken van te voren aanmeld, dit betekent dat het voor de maand januari 2023 dus niet meer mogelijk is, degenen die al waren aangemeld krijgen natuurlijk wel in Januari hun verjaardagsdoos!

U kunt dus u kind(eren) voor de periode van februari2023 t/m eind december 2023 nu al aanmelden wees er op tijd bij en vul de lijst in met al uw kinderen die voor de verjaardagsdoos in aanmerking komen.

Hoe doet u dat?

Ga naar onze website www.stichtingrijkvoorarm.nl en klik in het menu op "verjaardagsdoos" hier leest u alles over de verjaardagsdoos en leest u ook aub de "voorwaarden voor inschrijving" dit om teleurstellingen te voorkomen.

Vul dan de inschrijflijst volledig in en druk op "verzenden"en de lijst komt bij ons aan. Wij proberen zo snel mogelijk uw aanvraag te verwerken en u te vermelden dat uw kinderen wel of niet staan ingeschreven.

Wij gunnen elk kind een geweldige verjaardag, dus wees op tijd met uw inschrijvingen, het kan gedurende het hele jaar maar hoe eerder hoe beter, liever 8 maanden te vroeg dan 1 dag te laat!

Wij doen dit werk al vanaf 2005 en gaan door zolang dit nodig zal zijn, u schrijft uw kinderen in voor een periode van 1 jaar, mocht u het jaar daarop de hulp van de Stichting Rijk Voor Arm nog steeds nodig zijn dan moet u zich weer opnieuw inschrijven! nogmaals lees "de voorwaarden voor inschrijving" aub goed door mochten ondanks toch nog vragen bij u opkomen dan kunt u ten alle tijden dit te vragen aan ons via info@stichtingrijkvoorarm.nl

Rest ons nu alleen nog iedereen een hele fijne jaarwisseling toe te wensen en een gelukkig, gezond en verjaardagrijk 2023 te wensen,

namens het Bestuur en alle vrijwilligers van de Stichting Rijk Voor Arm.