Alweer de laatste verjaardagsdoos van 2022.

Gepubliceerd op 30 december 2022 om 16:16

Vandaag hebben we echt de laatste doos van 2022 kunnen bezorgen bij de jarige, van harte gefeliciteerd Djairo en maak er een hele mooie dag van, wij zijn blij dat we hieraan hebben mogen meewerken!

Ook dit afgelopen jaar hebben we weer heel veel verjaardagsdozen mogen bezorgen in heel Friesland en dit allemaal dankzij u, Sponsoren en Donateurs van de Stichting Rijk Voor Arm, dankzij u hebben vele kinderen in Friesland hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren daarvoor onze hartelijke dank! wij hopen dat wij ook in 2023 weer op uw steun kunnen rekenen om ervoor te zorgen dat er weer heel veel blije kindergezichtjes zullen zijn, wij zijn er zeker klaar voor U ook?.

Wij verwachten voor het jaar 2023 een toename aan aanvragen, maar samen kunnen wij deze strijd zeker aan "samen staan we sterk"

Namens het Bestuur en alle vrijwilligers van de Stichting Rijk Voor Arm.