De Leeuwarder Piraten in Actie voor de Stichting Rijk Voor Arm

Gepubliceerd op 20 december 2019 om 16:46

Ook in 2019 organiseren de Leeuwarder Piraten weer een marathon-uitzending. En ook dit jaar draaien we weer voor een goed doel: Stichting Rijk voor Arm.

De Stichting Rijk Voor Arm heeft als doelstelling de kinderen die in armoede moeten opgroeien in Leeuwarden en omgeving te ondersteunen en ervoor te zorgen dat zij niet in een Sociaal isolement zullen geraken.

In de uitzendingen komt deze stichting natuurlijk uitgebreid aan bod!

De radio-marathon-uitzending begint op 22 december om 17.00 uur en loopt door tot en met 1 januari 2020, 20.00 uur. Het signaal is te ontvangen in de ether via 106.1 MHz, de kabelkrant, de kabelradio en uiteraard internet-stream. Luisteren dus!!

De opbrengst van deze geweldige actie bedroeg maar liefst € 1469,50 dit zijn maar liefst 49 verjaardagsdozen dus weer 49 kinderen die blij worden gemaakt met hun verjaardag!

Wij willen dan ook de Leeuwarder Piraten en ook alle gulle gevers die aan deze actie hebben meegedaan om voor zo'n fantastische bijdrage te komen namens het bestuur en alle vrijwilligers en vooral alle kinderen waar alles om draait natuurlijk ontzettend bedanken, dank!, Dank!, DANK!