Benefietavond ten bate van de verjaardagsdoos

Gepubliceerd op 10 november 2019 om 20:13

Benefietavond ten bate van de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm zaterdag 9 November 2019 was zéér geslaagd te noemen wij zijn als Stichting Rijk Voor Arm ontzettend blij met de opbrengst van deze avond die het geweldige bedrag van maar liefst € 1800,00 heeft opgebracht!!!!!! dit betekent dat wij maar liefst 60 kindertjes blij kunnen maken met een verjaardagsdoos, 60 kindertjes die nu hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren zowel thuis als ook op school, hiervoor willen wij als Bestuur van de Stichting Rijk Voor Arm onze hartelijke dank uitspreken aan:
Alle artiesten die deze avond geheel belangeloos hun optreden hebben gegeven en aan alle Sponsoren die deze avond hebben mogelijk gemaakt en mede hebben mogelijk gemaakt dat we tot zo'n geweldig bedrag zijn gekomen en aan het geweldige publiek die massaal zijn gekomen om er een fantastische avond van te maken en met zijn allen dit geweldige bedrag hebben mogelijk gemaakt en aan met name Alie Wouters die deze geweldige avond presenteerde en aan Jolanda de Vries-Zondervan, die zo geweldig haar best heeft gedaan met de gehele organisatie van dit grote feest, Hobbyfotograaf Arie, die de gehele avond weer prachtige momenten heeft weten vast te leggen en aan alle vrijwilligers die deze avond achter de bar, in de zaal en andere werkzaamheden hebben verricht, Jan Grendel Gretha Sloterdijk, Patricia Bdj Vd Meer, Meta de Jong, Simon de Jong.
Nogmaals iedereen en dan bedoelen we ook iedereen
dank, Dank, DANK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Namens het Bestuur, heel graag tot de volgende keer!!