Bestuur Studentenvereniging Osiris op bezoek bij de Stichting Rijk Voor Arm.

Gepubliceerd op 10 juli 2019 om 22:49

We hebben vanavond een delegatie van het Bestuur van de Studentenvereniging Osiris op visite gehad die ons kwam verblijden

met het nieuws over de einduitslag van hun actie te weten "De Anniversieweek" van de studentenvereniging Osiris, die ze elk jaar houden en waarin ze dan tijdens deze week ook nog geld inzamelen voor een goed doel en dit jaar hadden ze als goed doel de Stichting Rijk Voor Arm uitgekozen waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn. Nu hadden we mooi de gelegenheid om hun ons activiteitencentrum te kunnen laten zien en ook uit kunnen leggen wat wij daar allemaal doen, de activiteiten, de verjaardagsdoos kamer, de Speelgoedbank Leeuwarden, onze Sinterklaas en kerstfeest enz.

We hebben natuurlijk nog even nagepraat over deze week hoe zij het beleefd hadden en over alle reacties die ook via onze meldingen omtrent deze week bij ons binnen waren gekomen.

Toen kwam de uitreiking van de cheque met daarop maar liefst het geweldige bedrag van deze actie te weten € 3100,00
een geweldig bedrag bijeengebracht door een geweldige groep mensen "de Studentenvereniging Osiris" met dit geweldige bedrag kunnen we weer 100 verjaardagsdozen bezorgen bij kindjes die dankzij deze doos hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren!

Dames en Heren van Studentenvereniging Osiris nogmaals wij zijn jullie niet alleen dankbaar maar ook ontzettend trots op wat jullie voor de Stichting Rijk Voor Arm hebben gedaan en namens alle kinderen, vrijwilligers en het Bestuur willen wij nog één ding zeggen "dank!, Dank! DANK!