Studentenvereniging Osiris met een geweldig bericht.

Gepubliceerd op 20 april 2019 om 18:08

De anniversieweek 2019 is weer van start gegaan!

Tijdens deze week vieren wij de verjaardag van Sociëteit ‘Abydos’, waarbij er een week lang verschillende activiteiten worden georganiseerd. Ook dit jaar zamelen we tijdens deze feestelijke week weer geld in voor een goed doel. Zo kwam er gisteren een vrijwilliger van stichting ‘Rijk voor Arm’ bij ons langs in Sociëteit ‘Abydos’ om meer te vertellen over het gekozen goede doel.

Stichting ‘Rijk voor Arm’ zet zich in voor kinderen die opgroeien in armoede een leuke verjaardag te geven. Zo delen zij verjaardagsdozen uit om de kinderen ook een kans te geven om een verjaardagsfeestje te vieren. Deze stichting ontvangt helaas nog geen subsidies en kan alleen hun werk doen dankzij sponsoren en donateurs.

Daarom zet Studentenvereniging Osiris dit jaar stichting ‘Rijk voor Arm’ in het zonnetje!