Een geweldig bericht!!!!!!

Gepubliceerd op 13 maart 2019 om 16:43

Tijdens kerst zijn er collectes gehouden bij diverse kerken in de gemeente Leeuwarden, deze zijn toen gecoördineerd door het Diaconaal Platform Leeuwarden en deze berichten ons deze week dat de opbrengst hiervan maar liefst € 5707,26 was en dat dit bedrag dus aan de Stichting Rijk Voor Arm werd gedoneerd wat een fantastisch bedrag, waar we ontzettend blij mee zijn dit betekent namelijk 190 verjaardagsdozen voor dit jaar GEWELDIG!!!!!!!!!!!.
We willen hierbij namens het Bestuur en alle vrijwilligers, maar zeker namens alle jarige kinderen die dit jaar een verjaardagsdoos van ons krijgen alle kerken die hebben meegewerkt aan dit fantastische resultaat en vooral alle gulle gevers die dit fantastische resultaat gerealiseerd hebben ontzettend bedanken jullie hebben weer vele kinderen blij gemaakt met de belangrijkste dag van het jaar, hun verjaardag!
dank, Dank, DANK!!!!!!!!!!!