Benefietavond 2018 ten bate van de Stichting Rijk Voor Arm!

Gepubliceerd op 11 juni 2018 om 15:36

Zaterdag 9 Juni j.l. was het dan eindelijk zover de Benefietavond 2018 kon beginnen!
Het was een zeer gezellige en feestelijke avond vele Leeuwarder artiesten kwamen zich belangeloos inzetten om hiervan een geweldige avond te maken en een goede opbrengst voor de verjaardagsdoos te creëren en inderdaad dit is hun beide zeer goed gelukt! het was een fantastisch gezellig feest en de opbrengst van deze geweldige avond is geworden............ € 790,00!!!!!!!!!!
Hierbij willen wij dus graag alle artiesten Reina van Zandvoort, Hedy Rebel, Vince, Baukje Nap-durkstra, Layla Visser, Stefan Bosma, DUO A37 voor hun bijdrage aan dit succes, ook de geluidsman Stefan Bosma en de organisatie gedaan door Alie Wouters Jullie zijn voor ons allemaal Toppertjes!!!!!!!! Bedankt, bedankt, BEDANKT!.
Maar natuurlijk ook alle bezoekers van dit festijn REUZE BEDANKT! voor jullie komst en gezelligheid jullie hebben er een waar feest van gemaakt!!!!!
En als laatste willen we natuurlijk ook graag onze vrijwilligers, Henk, Gretha, Patricia en Meta, die deze avond hun best hebben gedaan om er een waar feest van te maken bedanken, bedanken, BEDANKEN!
Wij zien jullie allemaal graag weer op het volgende feestje!!!.
Met feestelijke groet,
Simon de Jong, Voorzitter Stichting Rijk Voor Arm.
Hier volgen een paar foto's van deze avond en we zijn op zoek naar meerdere foto's om te plaatsen op onze website, dus als er meer mensen zijn die leuke foto's of filmpjes van deze avond hebben?, alvast bedankt.