Kerstgroet Stichting Rijk voor Arm

Gepubliceerd op 22 december 2017 om 14:52

Iedereen is natuurlijk net zo nieuwsgierig als ons over de totale einduitslag van onze Actie : "Heel Friesland steunt de Stichting Rijk Voor Arm!".
Nu moeten wij jullie nog even in spanning houden want het totale Eindbedrag is nog niet helemaal bekend, dit willen we graag in de week tussen kerst en Oud en Nieuw aan jullie bekend gaan maken, dan zijn hopelijk alle cijfers binnen en kan onze penningmeester het eindbedrag van de actie aan ons bekend maken hebben we dan ons doel gehaald? kunnen we volgend jaar weer alle kinderen blij maken met hun verjaardag? en kunnen we eindelijk onze activiteitencentrum starten? we moeten nog even op de antwoorden wachten, spannend allemaal hoor!
En hierbij willen we graag iedereen, die de Stichting Rijk Voor Arm een warm hart toedraagt, alle gezinnen die ingeschreven staan bij de Stichting Rijk Voor Arm, alle Sponsoren en Donateurs en verder iedereen die we eventueel vergeten zijn, het volgende te melden :
Namens het Bestuur en alle vrijwilligers van de Stichting Rijk Voor Arm wensen wij u allen een geweldig mooi kerstfeest en een gelukkig, maar vooral Gezond 2018 toe!!!!