Dringend gezocht: Nieuwe Hoofdsponsor voor de Stichting Rijk Voor Arm!!!!!!!!

Gepubliceerd op 18 september 2017 om 15:35

De Stichting Rijk Voor Arm is dringend op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. En hierbij willen we onze vorige Hoofdsponsor Connecting Hands, heel hartelijk bedanken voor de twee jaren waarin zij onze hoofdsponsor waren dankzij hen konden we ervoor zorgen dat in die periode 100 kinderen hun verjaardag vieren zoals zij dit horen te vieren dus vooral namens deze 100 kinderen willen wij Connecting Hands heel hartelijk bedanken! en spreken wij de wens uit dat we in de toekomst misschien nog een keer kunnen gebruik maken van hun diensten.

Het is echter jammer dat wij juist nu, in deze voor ons zo moeilijke tijd onze hoofdsponsor kwijtraken en daarom zijn wij dus dringend op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor die ons net zo geweldig kan helpen als onze vorige hoofdsponsor gedaan heeft.

Ondernemers van Friesland, laat uw hart spreken voor de kinderen die in armoede moeten opgroeien in Friesland en bezorg ze de dag van hun leven op hun verjaardag via de Verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm en wordt onze nieuwe hoofdsponsor wij en meer dan 300 kinderen zullen u er zeer dankbaar voor zijn!
Voor informatie over hoofdsponsoring neem contact op met de Stichting Rijk Voor Arm via info@rijkvoorarm.nl of via 06-19626890 en vraag naar de heer S. de Jong