Noodoproep! (lees a.u.b het gehele bericht!)

Gepubliceerd op 30 mei 2017 om 15:13

Actie “Steun de Stichting Rijk Voor Arm”
De Stichting Rijk Voor Arm bestaat 6 Juni 2017 alweer 3 jaar! In deze 3 jaar hebben we al meer dan 500 verjaardagsdozen uitgerijkt!, 500 kinderen die dankzij de verjaardagsdoos hun verjaardag konden vieren zoals zij dit horen te vieren zowel thuis, als ook op school! Ook hebben wij twee maal een groot Sinterklaasfeest en twee maal een groot Kerstfeest kunnen organiseren voor de kinderen met succes mogen we wel zeggen!, Dit is allemaal mogelijk gemaakt dankzij de hulp van Sponsoren en Donateurs en onze vrijwilligers, waarvoor natuurlijk onze hartelijke dank, zonder jullie had dit niet mogelijk geweest!

Ook het aankomend jaar mogen wij weer op de steun van vele van deze sponsoren reken, daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee en trots op! Er zijn nu mensen die geen hulp van ons dit jaar nodig zijn, maar er zijn ook vele nieuwe aanmeldingen bijgekomen, voor zowel de verjaardagsdoos als ook voor onze komende activiteiten en evenementen, maar onze hoofdprioriteit is en blijft natuurlijk de verjaardagsdoos, deze moet blijven bestaan!

Om ook het aankomende jaar weer alle kindjes blij te kunnen maken met een verjaardagsdoos hebben we dringend uw hulp nodig, volgens onze berekeningen zitten we ook dit jaar weer tussen de 200 en de 400 aanvragen!, een verjaardgsdoos kost de Stichting € 30,00 per doos dus u kunt gemakkelijk uitrekenen wat wij dus dit jaar weer nodig zijn!

Het aantal Sponsoren is door deze actie wel toegenomen en donateurs helaas nog niet dus vandaar dat wij een actie op touw gezet hadden, de actie “Steun de Stichting Rijk Voor Arm!”, deze actie wilden we begin mei 2017 starten, maar buiten een sponsorbedrag van kringloopwinkel Goederenland van € 250,00 en een donateur van € 10,00 is er nog niets binnen gekomen, dus gaan we de Actie opnieuw starten en wel van 01 Juni 2017 tot en met 30 Juni 2017 er zullen ook leuke prijzen te winnen zijn welke door Sponsoren zijn/worden aangeboden, welke prijzen dit zijn zullen we binnenkort bekend maken.

Wij snappen dat er zoveel goede doelen zijn die om steun vragen, dat de mensen er een beetje zat van zijn, maar als u die blijde gezichtjes van de kinderen ziet die als ze ’s morgens wakker worden een versierde kamer zien, die traktatie meekrijgen naar school, en zelf nog vriendjes en vriendinnetjes mogen uitnodigen voor hun verjaardagsfeestje en hiervoor hun ouders heel dankbaar zijn, en dat allemaal mede door de verjaardagsdoos, dan moet je toch ook vinden dat dit moet blijven bestaan?

Wij zullen dit werk met plezier blijven doen!, als u ons nu een beetje zou willen helpen net zo als voorgaande jaren, Sponsoren en Donateurs, dan zorgen we met zijn allen dat er weer vele kinderen de dag van hun leven zullen hebben!
Wat kunt u voor ons doen?, zult u zich afvragen, er zijn heel veel mogelijkheden bv.:
• U kunt een verjaardagsdoos doneren!, dit doet u door
€ 30,00 over te maken op rekeningnummer
NL39INGB0006507242 t.n.v. de Stichting Rijk Voor Arm
o.v.v. Donatie Verjaardgasdoos!
• U kunt een éénmalige eigen bijdrage storten op
rekeningnummer : NL39INGB0006507242 t.n.v. de
Stichting Rijk Voor Arm o.v.v Actie “Steun de Stichting Rijk
Voor Arm.
Dit zijn enkele voorbeelden, op onze website www.rijkvoorarm.nl staan nog veel meer mogelijkheden ook hoe u ons kunt steunen zonder financiële bijdrage, kijk in het menu en klik op “Hoe kunt u ons helpen?” en u vindt daar drie keuze afbeelding, klik op de afbeelding die voor u van toepassing is en u vindt dan de mogelijkheden om ons te steunen!
Wij willen u hartelijk danken dat u de moeite heeft genomen om dit lange, maar zeer belangrijke bericht heeft gelezen en hopen op uw steun!

Met vriendelijke groet,
Bestuur en vrijwilligers van de Stichting Rijk Voor Arm.