Inzamelingsactie voor de verjaardagsdoos en het activiteitencentrum!

Gepubliceerd op 10 mei 2017 om 13:02

De Stichting Rijk Voor Arm heeft uw hulp nodig !

De Stichting Rijk Voor Arm heeft om zijn doelstelling dit jaar weer te behalen uw hulp nodig, om ervoor te zorgen dat ieder kind in Friesland zijn of haar verjaardag kan vieren zoals zij dit behoren te vieren! geen ziekmeldingen meer op school omdat zij hun verjaardag niet kunnen vieren.

Een verjaardagsdoos kost de Stichting € 30,00 per doos en afgelopen jaar heeft de Stichting 326 kinderen ingeschreven gehad, dit aantal schommelt elk jaar dus is het elk jaar weer spannend of wij onze doelstelling halen, namelijk elk ingeschreven kind van een verjaardagsdoos voorzien. Dit is ons tot nu toe elk jaar gelukt!

Om ervoor te zorgen dat het ons ook dit jaar weer gaat lukken hebben wij dus deze actie op touw gezet dus Sponsoren en Donateurs help ons ook dit jaar weer onze doelstelling te behalen!

Maar ook dit jaar wil de Stichting Rijk Voor Arm gaan uitbreiden met het realiseren van een Activiteitencentrum voor de kinderen, een thuisbasis waar de kinderen en hun ouders zich zullen thuisvoelen en waar alle activiteiten en evenementen voor en door deze kinderen gehouden gaan worden, ook de verjaardagsdoos zal daar zijn plekje krijgen, de opslag van goederen, de inpakplaats en verzend-klaar-maak plaats. Kijk voor meer informatie op de pagina "verjaardagsdoos" en download het bestand "Rijk Voor Arm's Activiteitencentrum". onder aan de pagina bij formulieren.

Dit jaar hebben we ons streefbedrag gezet op € 10.000,00 dit bedrag is zeker nodig om alles te kunnen realiseren, het belangrijkste is op de eerste plaats het zeker stellen van onze doelstelling namelijk elk kind een verjaardgsdoos, maar wanneer we het streefbedrag behalen kunnen we ook het activiteitencentrum realiseren.

Help ons mee, de kinderen te helpen, de kinderen die niet om de situatie gevraagd hebben waar zij zich in bevinden, maar die met behulp van de Stichting Rijk Voor Arm toch nog een sociaal leven als kind zullen beleven en opgroeien als kind met de wetenschap dat zij er toe doen! net als elk kind in Friesland.

Wij als bestuur danken u bij voorbaat voor al u hulp, welke wij in het verleden ook altijd van u hebben mogen ontvangen en hopen dat deze trend in de toekomst zich voort zal zetten, tot het moment komt dat wij als Stichting niet meer nodig zijn, dan hebben wij ons ultieme doel bereikt, dankzij uw hulp!

Met vriendelijke groet,

S.A.B. de Jong,

Voorzitter Stichting Rijk Voor Arm.