nog meer goed Sponsornieuws!

Gepubliceerd op 22 juli 2016 om 14:25

We zijn er trots op dat er meerdere sponsoren zijn die hun vertrouwen in ons stellen, namelijk nadat onze hoofdsponsor Connecting Hands te kennen heeft gegeven om ook dit jaar weer de hoofdsponsor van de Stichting Rijk Voor Arm te willen zijn, hebben we natuurlijk ook nog het leukste krantje van Leeuwarden Ljouwert die ook dit jaar weer voor elke maand een verjaardagsdoos sponsort dus weer 12 kinderen die een verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren, dankzij desponsoring van Ljouwert lieve mensen hartelijk bedankt voor het in ons gesteld vertrouwen en mede dankzij jullie steun kunnen we ons werk blijven voortzetten, namens het Bestuur en alle vrijwilligers van de Stichting Rijk Voor Arm en de kinderen waar alles om draait, de kinderen die dankzij jullie een verjaardag kunnen vieren!
Natuurlijk zijn we nog steeds op zoek naar sponsoren en donateurs die het werk van de Stichting Rijk Voor Arm willen steunen en of scholen, wijkverenigingen, verenigingen en andere instanties die een actie willen uitvoeren voor de Stichting? neem contact op met de Stichting Rijk Voor Arm via telefoonnummer 06-19626890 of via mail info@rijkvoorarm.nl voor meer informatie hierover!
Wij wensen iedereen een hele fijne zomer toe.