Weer geweldig nieuws

Gepubliceerd op 17 december 2015 om 13:44

Weer geweldig Sponsornieuws!
De Soroptimistclub Friesland Noord heeft de stichting Rijk Voor Arm gewaardeerd met een sponsorbedrag van € 500,00 euro! Hiermee hebben zij ons dus weer voorzien van 15 verjaardagsdozen!!!!!!!!, weer 15 kinderen in Friesland die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren!, weer 15 blije kindergezichtjes wij zijn de Soroptimistclub afdeling Friesland Noord hier dan ook zeer dankbaar voor en met name de jarige kindertjes, die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren, dankzij deze bijdrage van Soroptimistclub Friesland Noord! Ook zij zijn het met onze slogan eens, "laat kinderen kinderen zijn!" beste Soroptimistclub Friesland Noord namens ons en de betreffende kinderen, HARTELIJK DANK!!!!!!!