Geweldig Nieuws!

Gepubliceerd op 17 juli 2015 om 14:05

Wat er nu gebeurt is is met geen woorden te beschrijven wij zijn er ook allemaal van onderste boven!
Stapte er zonet iemand binnen in ons winkeltje op de Voorstreek 48 te Leeuwarden en die vertelde dat hij zo onder de indruk was van ons goed en belangrijk werk en dat hij ons absoluut wilde steunen met een bedrag van maar liefst € 1000,00 Euro!!!!!!!
Hij wenste wel anoniem te blijven en wij respecteren dit natuurlijk, hij vond dat iedereen zijn steentje moest bijdragen en ons moest steunen voor het fantastische werk wat wij deden! en dat met allemaal vrijwilligers en ook nog eens zonder subsidies, dat verdiende naar zijn mening een dikke pluim aan ons!
Dit doet ons enorm goed om te weten dat er meerdere mensen zijn die ons werk waarderen en sterkt ons in de strijd om lijfsbehoud ANONIEME DONATEUR mocht u dit bericht lezen? dan willen wij u nogmaals bedanken voor deze GULLE GIFT! namens het Bestuur en alle vrijwilligers en niet te vergeten alle kindertjes die u hier ontzettend blij mee heeft gemaakt!
Het geeft u een ontzettend goed gevoel zegt u, nou als u die blije gezichtjes van deze kinderen eens kon zien, zou dat een nog beter gevoel geven dat kunnen wij u verzekeren!!!!!
Mensen wat een fantastisch voorbeeld heeft deze man gegeven!!