Connecting Hands is de Hoofdsponsor van de Stichting Rijk Voor Arm 2015/2016 geworden. Zij doneren maar liefst 50 verjaardagsdozen dit jaar, dat zijn dus 50 hele blije en dankbare kindergezichtjes!

Actie : de leukste krant van Leeuwarden "Ljouwert, Liwwadden weest wel!" doneert voor zolang zij bestaan elke maand 1 verjaardagsdoos aan de Stichting Rijk Voor Arm, dat zijn 12 verjaardagsdozen per jaar! dat zijn 12 blijde en dankbare kindergezichtjes per jaar!

Actie: Schoonmaakbedrijf Geris uit Hurdegaryp, doneert voor een jaar, 1 verjaardagsdoos per maand dat zijn dus 12 verjaardagsdozen, dat zijn dus 12 blijde en dankbare kindergezichtjes voor een jaar!.

Actie : Theatergroep Adyrf wil ons sponsoren door onze Groot Sinterklaasfeest 2015! te gaan verzorgen dit betekent heel veel blijde en dankbare gezichtjes! kijk voor meer info over hen op www.adyrf.nl

De HofSint is ook aanwezig op onze Grote Sinterklaasfeest 2015!

Wij zijn de Hofsint natuurlijk ontzettend dankbaar dat hij en de Pieten tijd vrij hebben weten te maken, in deze voor hun natuurlijk ozo drukke tijd om onze kinderen met een bezoekje te komen vereren! Hiervoor natuurlijk onze Hartelijke Dank Sint!

Jeugdcircus Saranti gaat onze Grote Sinterklaasfeest 2015 ook geweldig maken, zij sturen namelijk door hen opgeleide zwarte Pieten, Stelt-Pieten, acrobaat-Pieten enzovoort wij zijn jeugdcircus Saranti hier dan ook heel dankbaar voor!

De Soroptimistclub Friesland Noord heeft de stichting Rijk Voor Arm gewaardeerd met een Donatie van € 500,00 euro! Hiermee hebben zij ons dus weer voorzien van 17 verjaardagsdozen!!!!!!!!, weer 17 kinderen in Friesland die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren!, weer 17 blije kindergezichtjes wij zijn de Soroptimistclub afdeling Friesland Noord hier dan ook zeer dankbaar voor en met name de jarige kindertjes, die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren, dankzij deze bijdrage van Soroptimistclub Friesland Noord! Ook zij zijn het met onze slogan eens, "laat kinderen kinderen zijn!" beste Soroptimistclub Friesland Noord namens ons en de betreffende kinderen, HARTELIJK DANK!!!!!!!

Het personeel van de Gemeente Leeuwarden heeft voor Kerst een cadeaubon gekregen, waarmee zij iets konden uitzoeken voor de Kerst, ook konden zij ervoor kiezen om het bedrag van deze bon te doneren aan het Goede Doel!, toen hebben ze besloten om dit te doneren aan het Goede Doel en hebben ze gekozen voor twee Goede Doelen in Leeuwarden, wij zijn natuurlijk ontzettend trots en blij dat wij daar één van waren en het andere Goede Doel was de Kinderboerderij!.
Wij hebben door deze geweldige aktie van hen een donatie van maar liefst 595,00 mogen ontvangen voor de verjaardagsdoos!
Wij zijn het personeel van de Gemeente Leeuwarden ontzettend dankbaar voor deze actie en donatie! vooral namens de kinderen waar het allemaal om draait! voor dit bedrag kunnen wij weer 17 kinderen de dag van hun leven bezorgen, weer 17 kinderen die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren en dat is mogelijk gemaakt dankzij jullie donatie!!!!!!! Personeelsgroep van de Gemeente Leeuwarden HARTELIJK BEDANKT!!!!!!!

Weer geweldig sponsor-nieuws!!!!!!!
Er heeft zich een sponsor aangediend die de Stichting Rijk Voor Arm wil sponsoren en dat is de heer Erik Kleine, eigenaar van ProQlant die met zijn bedrijf ook aangeeft maatschappelijk verantwoordelijkheid hoog in het vaandel te hebben en gaat ons voorzien van de stellingen, die we zo hard nodig zijn voor onze nieuwe winkel De MiniMarkt. Wij zijn de heer Kleine en zijn bedrijf ProQlant dan ook zeer dankbaar voor de sponsoring van deze stellingen, zodat wij de winkel in kunnen gaan richten en klaar kunnen maken voor de opening !. kijk ook eens op de website van ProQlant voor wat zij misschien voor u kunnen betekenen! http://www.proqlant.com

Vanaf dit moment heeft onze Sponsor ProQlant aangegeven meer voor de Stichting Rijk Voor Arm te willen doen en heeft een Sponsorprogramma voor ons opgezet genaamd "Helden voor Kinderen"

Voor informatie over deze sponsoractie kunt u kijken op de Facebook-pagina van "Helden voor Kinderen".

Wij zijn onze Sponsor de heer Erik Kleine eigenaar van ProQlant hier dan ook zeer dankbaar voor!