Benefietavond 04 Oktober 2014, ten bate van de Stichting Rijk Voor Arm in het buurthuis de Kobbekooi te Leeuwarden.

Op 04 Oktober 2014 hadden we een geweldige Benefietavond welke georganiseerd is door de heer Rinus Pel die zich hiervoor geheel belangeloos heeft ingezet, met volle overtuiging, waardoor het een groot succes is geworden, Rinus Pel nog onze hartelijke dank hiervoor!

Natuurlijk is het grote succes mede te danken aan de artiesten, die geheel belangeloos aan mee hebben gewerkt te weten :  Alex, Hedy Rebel, Jantje Mulder, René, Rob Valon, Tamara Samantha, Zangeres Reina en Ricky van Daalen.

Alle Sponsoren die vermeld staan op de pagina sponsoren "Benefietavond 2014" ook heel hartelijk bedankt zonder jullie had het niet zo'n groot succes geweest! Dank u!

Ook gaat onze dank uit naar de geluidsman en presentator van de avond de heer Roelof Bosma, die ook geheel belangeloos zijn medewerking met zijn "Promusic entertainment" aan ons verleende, Roelof Bosma bedankt!

Ook het Buurthuis de Kobbekooi, hartelijk dank voor jullie medewerking om van deze avond zo'n geweldige avond te maken.

Verder gaat onze dank ook uit aan de andere vrijwilligers, die hun medewerking hebben verleend op welke wijze dan ook om hier zo'n succes van te maken, dames en heren van de bediening, kaartverkoop, lotenverkoop, beveiliging en alle anderen die hand- en spandiensten hebben verricht dus iedereen en niemand uitgezonderd allemaal hartelijk bedankt voor deze geweldige avond!

En verder gaat onze dank natuurlijk ook uit naar de bezoekers die in grote getallen zijn opkomen dagen om een gezellige avond te maken, en natuurlijk de Stichting Rijk Voor Arm hiermee te steunen! Iedereen bedankt namens Bestuur en alle vrijwilligers van de Stichting!.

Het bedrag wat deze Benefietavond heeft opgebracht is  € 1310,00 euro!!!!!! Geweldig!!!!

Deze avond is mede mogelijk gemaakt door de volgende Sponsoren :