Ook Banketbakkerij Salverda gesvestig op de Oostergrachtwal 109 en in de Kleine Kerkstraat 34 te Leeuwarden is een grote Sponsor van de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm zij geven namelijk bij elke verjaardagsdoos die de Stichting uitreikt nog een prachtige slagroom verjaardagstaart met de naam en leeftijd van de jarige erop geplaatst om het feest helemaal compleet te maken!.

Slagerij Smit, gevestigd in Bilgaardpassage en winkelcentrum Camminghaburen is sponsor van de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm, bij elke verjaardagsdoos doet slagerij Smit een schaaltje worst erbij.

Zorgverzekeraar de Friesland heeft ons in 2015 en 2016 gesponsord via "het beste idee" waaraan de Stichting heeft meegedaan en dankzij hun sponsoring hebben we in 2015 honderd kinderen blij kunnen maken met een verjaardagsdoos en ook in 2016 weer honderd kinderen blij kunnen maken met een verjaardagsdoos!

de Soroptimistclub Friesland Noord heeft de stichting Rijk Voor Arm gewaardeerd met een Donatie van € 500,00 euro! Hiermee hebben zij ons dus weer voorzien van 17 verjaardagsdozen!!!!!!!!, weer 17 kinderen in Friesland die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren!, weer 17 blije kindergezichtjes wij zijn de Soroptimistclub afdeling Friesland Noord hier dan ook zeer dankbaar voor en met name de jarige kindertjes, die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren, dankzij deze bijdrage van Soroptimistclub Friesland Noord! Ook zij zijn het met onze slogan eens, "laat kinderen kinderen zijn!" beste Soroptimistclub Friesland Noord namens ons en de betreffende kinderen, HARTELIJK DANK!!!!!!!

Het personeel van de Gemeente Leeuwarden heeft voor Kerst een cadeaubon gekregen, waarmee zij iets konden uitzoeken voor de Kerst, ook konden zij ervoor kiezen om het bedrag van deze bon te doneren aan het Goede Doel!, toen hebben ze besloten om dit te doneren aan het Goede Doel en hebben ze gekozen voor twee Goede Doelen in Leeuwarden, wij zijn natuurlijk ontzettend trots en blij dat wij daar één van waren en het andere Goede Doel was de Kinderboerderij!.
Wij hebben door deze geweldige aktie van hen een donatie van maar liefst 595,00 mogen ontvangen voor de verjaardagsdoos!
Wij zijn het personeel van de Gemeente Leeuwarden ontzettend dankbaar voor deze actie en donatie! vooral namens de kinderen waar het allemaal om draait! voor dit bedrag kunnen wij weer 17 kinderen de dag van hun leven bezorgen, weer 17 kinderen die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren en dat is mogelijk gemaakt dankzij jullie donatie!!!!!!! Personeelsgroep van de Gemeente Leeuwarden HARTELIJK BEDANKT!!!!!!!

Geris Schoonmaak bedrijf uit Hurdegaryp heeft in 2015 dankzij hun sponsorbedrag ook 12 kinderen blij gemaakt met een verjaardagsdoos!

Ljouwert, het leukste krantje van Liwwadden!

Is ook sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm, zij sponsoren elke maand een verjaardagsdoos voor een kind dat zijn dus 12 hele blije kinderen per jaar!

Video BAF is een Sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm, zij sponsoren het filmmateriaal voor ons

Patty's Kinderfashion is een sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm! kijk op Facebook voor meer info!

Sannie's sieradenhoekje op de Potmargewal 5 in Leeuwarden is sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm!, zij sponsort ons met diverse leuke artikelen Kijk op de website voor meer info!

Kringloopwinkel Goederenland op de Celsiusweg 6c is Sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm!, ook te vinden op facebook!

Autobedrijf Eugen Tiesma Fahrenheitweg 28a te Leeuwarden is ook sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm! kijk op www.autobedrijfeugentiesma.nl voor meer info!

Notaris Mr. Slagman, Willemskade 12 te Leeuwarden is sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm!

Theatergroep Adyrf is ook sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm.

Ook de Hofsint is Sponsor van de Stichting Rijk Voor Arm, waarvoor wij de Hofsint natuurlijk zeer dankbaar zijn.

Jeugdcircus Saranti gaat onze Grote Sinterklaasfeest 2015 ook geweldig maken, zij sturen namelijk door hen opgeleide zwarte Pieten, Stelt-Pieten, acrobaat-Pieten enzovoort wij zijn jeugdcircus Saranti hier dan ook heel dankbaar voor!