Webshop de Minimarkt!

Hartelijk welkom op onze webshop "De MiniMarkt"!

Wij zijn deze webshop gestart omdat de Stichting Rijk Voor Arm al vanaf 2005 volledig draait op donaties en sponsoring en geen subsidies van het Rijk/Provincie of Gemeente krijgen en wij hiermee een eigen bron van inkomsten willen genereren, zodat wij een buffer kunnen opbouwen voor moeilijkere tijden, wanneer de donaties en sponsoringen niet voldoende blijken te zijn om onze doelstelling "de verjaardagsdoos te blijven uitreiken aan kinderen die in armoede moeten opgroeien in Friesland want ieder kind verdiend het om zijn/haar verjaardag te kunnen vieren zoals zij/hij dit behoort te vieren", te behalen, dan hebben we dus op deze manier toch nog een buffer achter de hand!

Ook zit er nog een andere zijde aan dit gebeuren namelijk dat ook de mensen met een smalle beurs speelgoed of cadeautjes kunnen kopen omdat we de prijzen ontzettend laag houden!, ook voor leuke cadeautjes om weg te geven!

Voorwaarden:

* Minimale bestellingen vanaf € 5,00 (combinaties maken is dus mogelijk)

* Op uw bestelling staat standaard vermeld het standaard bezorg kosten bedrag  u zult dit zien op het factuur dat na de bestel bevestiging naar u toe wordt gestuurd dan maakt u pas het bedrag volledig over op onze rekening of u betaalt contant bij afhalen.

* U kunt uw bestelling ook via pakketpost ontvangen dit kost € 6,95 per pakket,

of wanneer uw pakket door de brievenbus past dan kost het € 4,50 per pakket
*
Als u meerdere bestellingen heeft maar het past allemaal in één pakket dan hoeft u natuurlijk maar één maal bezorgkosten te betalen.

* Wij hebben sinds kort een locatie gekregen binnen in het pand van de Stichting Rijk Voor Arm, in hun speelgoedwinkel "de Speelgoedbank Leeuwarden" zodat wanneer u een bestelling plaatst in onze webshop u de volgende dag uw bestelling af kunt halen op het adres Castorweg 54, 8938 BE Leeuwarden. U bespaart u dan de verzendkosten en kunt dan ook uw bestelling daar contant betalen (vermeld dan wel even bij uw bestelling dat u bij afhalen van uw bestelling betaalt) Uw bestelling ligt dan dus de volgende dag, na bestelling bij ons klaar!

* Natuurlijk betreft het hier alleen maar nieuwe producten!, tenzij er bij het product staat vermeld "zo goed als nieuw!" dit betreft een product dat al eens gebruikt is maar nog in perfecte staat verkeerd!, onze gebruikte producten zijn natuurlijk gecontroleerd en zijn in zeer goede staat en compleet!

* de artikelen zijn allemaal onderverdeeld in "Afdelingen" klik op de afdeling waar u iets van zoekt en u komt direct op de betreffende afdeling !

* Op dit moment kunt u op twee manieren betalen te weten:
* Vooraf via ons bankrekeningnummer : NL039INGB0006507242 t.n.v de Stichting Rijk Voor Arm, o.v.v. Factuurnummer.
* Contant  (bij afhalen )
mochten er nog nieuwe manieren van betalingen bijkomen dan worden deze zo snel mogelijk toegevoegd.

Deze shop wordt mogelijk gemaakt door Sponsoren en donateurs die ons goederen leveren in plaats van geld, wij zetten dit weer om in geld om zo onze buffer te kunnen opbouwen, Sponsoren en Donateurs onze hartelijke dank hiervoor!!!!!!!

Wij wensen u veel plezier met het winkelen in onze shop "de MiniMarkt" en danken u voor uw aankopen en dus uw steun aan de Stichting Rijk Voor Arm!

Let op! deze artikelen krijgt u niet thuis, maar worden namens u in een verjaardagsdoos gedoneerd!

U kunt op deze manier een donatie doen aan de Stichting Rijk Voor Arm op de afdeling "Donatie verjaardagsdoos" de artikelen die hier dus staan vermeld krijgt u niet thuis gestuurd maar doen wij voor u in een verjaardagsdoos die naar een jarig kindje gaat u heeft dan meegewerkt aan het samenstellen van die doos en weet u dus wat er met uw donatie gebeurt is !, dit is ook een hele leuke manier van doneren, waarbij u nog meer het gevoel heeft dat u hier wat aan gedaan heeft

Hier vindt u allerlei artikelen voor Baby's

Hier vindt u allerlei artikelen voor het buiten spelen

Hier vindt u allerlei artikelen voor hobby/knutselen en bouwen (lego enz.)

Hier vindt u allemaal leuke kinderboeken!

Hier vindt u allerlei Educatief Speelgoed    Leren en Spelen!

hier vindt u allerlei nieuwe knuffels

Hier vindt u allerlei spellen!

Hier vindt u allerlei Puzzels! kinderpuzzels, volwassene puzzels, puzzel boeken enz.

Hier vindt u allerlei speelgoed welke wij niet goed in een bepaalde groep wisten te plaatsen!

hier vind u allerlei nieuwe en zo goed als nieuwe DVD's zowel kinderen als volwassenen

sieraden voor volwassenen en kinderen, haar accessoires enz.

Beeldjes, peper en zout stel, 3D kubus, bekers enz.